Proza współczesna w szkole : badanie odbioru / Anna Marzec.
Rodzaj materiału: TekstSzczegóły wydania: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1981.Opis: 242 s. ; 21 cmTyp zawartości:- Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Wolumin
- 8302008753
Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Biblioteka macierzysta | Kolekcja | Sygnatura | Numer kopii | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Na miejscu | Biblioteka Pedagogiczna | Biblioteka Pedagogiczna | Czytelnia | 5474 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Dostępny | FPP0045148 | |||
Wypożycza się | Biblioteka Pedagogiczna | Biblioteka Pedagogiczna | Wypożyczalnia | 5474 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Dostępny | FPP0045147 | |||
Wypożycza się | Biblioteka Pedagogiczna | Biblioteka Pedagogiczna | Wypożyczalnia | 5474 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Dostępny | FPP0045144 | |||
Wypożycza się | Biblioteka Uniwersytecka (BG) Biblioteka Główna | Biblioteka Uniwersytecka | Wypożyczalnia | 184681 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Dostępny | FUW0044042 | |||
Wypożycza się | Biblioteka Uniwersytecka (BG) Biblioteka Główna | Biblioteka Uniwersytecka | Wypożyczalnia | W-66521 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Dostępny | FUW0148786 | |||
Ubytek | Biblioteka Uniwersytecka (BHU) Kolekcja Humanistyczna | Biblioteka Uniwersytecka | Czytelnia | Ld 2678/1p (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć | 2678/1P | |||
Na miejscu | Biblioteka Uniwersytecka (BHU) Kolekcja Humanistyczna | Biblioteka Uniwersytecka | Czytelnia | Ld 75315 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Dostępny | 75315 | |||
Na miejscu | Biblioteka Uniwersytecka (BHU) Kolekcja Humanistyczna | Biblioteka Uniwersytecka | Czytelnia | Ld 75316 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Dostępny | 75316 | |||
Ubytek | Biblioteka Uniwersytecka (BG) Biblioteka Główna | Biblioteka Uniwersytecka | Wypożyczalnia | W-66522 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | 73191 k | Nie można wypożyczyć | W-66522 |
Brak komentarzy dla tego tytułu.
Zaloguj się jeśli chcesz wysłać komentarz.