Pedagogika pracy : problematyka i przegląd badań / pod redakcją Tadeusza W. Nowackiego ; Instytut Kształcenia Zawodowego.
Rodzaj materiału: TekstJęzyk: polski, angielski, francuski, rosyjski Seria: BKZ Biblioteka Kształcenia ZawodowegoSzczegóły wydania: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1982.Wydanie: Wydanie IOpis: 678, [5] stron : ilustracje ; 22 cmTyp zawartości:- Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Wolumin
- 8302010014
Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Biblioteka macierzysta | Kolekcja | Sygnatura | Numer kopii | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Na miejscu | Biblioteka Instytutu Informatyki | Biblioteka Instytutu Informatyki | Czytelnia | 1019 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Dostępny | B5114 D14820 | |||
Na miejscu | Biblioteka Pedagogiczna | Biblioteka Pedagogiczna | Czytelnia | 2637 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Dostępny | FPP0030186 | |||
Wypożycza się | Biblioteka Pedagogiczna | Biblioteka Pedagogiczna | Wypożyczalnia | 2637 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Dostępny | FPP0030188 | |||
Wypożycza się | Biblioteka Pedagogiczna | Biblioteka Pedagogiczna | Wypożyczalnia | 2637 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Dostępny | FPP0005279 | |||
Ubytek | Biblioteka Pedagogiczna | Biblioteka Pedagogiczna | Wypożyczalnia | 2637 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | 1304 | Nie można wypożyczyć | FPP0030187 | ||
Ubytek | Biblioteka Pedagogiczna | Biblioteka Pedagogiczna | Wypożyczalnia | 2637 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | 2904 | Nie można wypożyczyć | FPP0005280 | ||
Wypożycza się | Biblioteka Uniwersytecka (BG) Biblioteka Główna | Biblioteka Uniwersytecka | Wypożyczalnia | W-70139 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Dostępny | FUW0012342 |
Przeglądanie Biblioteka Pedagogiczna półki, Kolekcja: Czytelnia Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Bibliografia na stronach 191, 493, 634, 657.
Spis treści i wstęp także w języku angielskim, francuskim i rosyjskim.
Brak komentarzy dla tego tytułu.
Zaloguj się jeśli chcesz wysłać komentarz.