Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Strategie marketingowe banków / Wojciech Grzegorczyk.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstSeria: Przedsiębiorczość - Wydawnictwo Naukowe PWNSzczegóły wydania: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1996.Opis: 191, [1] s. ; 21 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 8301120363
Tematy:
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Biblioteka macierzysta Kolekcja Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Na miejscu Biblioteka Ekonomiczna Biblioteka Ekonomiczna Czytelnia Sp-3134 /A (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Dostępny BWE0004373
Wypożycza się Biblioteka Ekonomiczna Biblioteka Ekonomiczna Wypożyczalnia Sp-3135 /A (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Dostępny BWE0004377
Na miejscu Biblioteka Uniwersytecka (BG) Biblioteka Główna Biblioteka Uniwersytecka Czytelnia 236491 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Dostępny FUW0000926

Bibliogr. s. 189-[192].

Brak komentarzy dla tego tytułu.

jeśli chcesz wysłać komentarz.