Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Metody aktywizujące studentów w procesie dydaktycznym szkoły wyższej / Jan Bogusz ; Ministerstwo Nauki, Szkolnictwa Wyższego i Techniki. Instytut Polityki Naukowej Postępu Technicznego i Szkolnictwa Wyższego.

Autor: Rodzaj materiału: TekstTekstJęzyk: polski Język streszczenia: angielski, rosyjski Seria: Monografie i Studia - Instytut Polityki Naukowej, Postępu Technicznego i Szkolnictwa Wyższego. Biblioteka Nauczyciela AkademickiegoSzczegóły wydania: Warszawa : Państwowe Wydaw. Naukowe, 1978.Opis: 176, [3] s. : il. ; 19 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
Tematy:
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Biblioteka macierzysta Kolekcja Sygnatura Numer kopii Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Na miejscu Biblioteka Pedagogiczna Biblioteka Pedagogiczna Czytelnia 1345 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Dostępny FPP0028191
Wypożycza się Biblioteka Pedagogiczna Biblioteka Pedagogiczna Wypożyczalnia 1345 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Dostępny FPP0028190
Ubytek Biblioteka Pedagogiczna Biblioteka Pedagogiczna Wypożyczalnia 1345 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 1696 Nie można wypożyczyć FPP0028189
Wypożycza się Biblioteka Uniwersytecka (BG) Biblioteka Główna Biblioteka Uniwersytecka Wypożyczalnia 94384 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) W gromadzeniu FUW0027407
Wypożycza się Biblioteka Uniwersytecka (BG) Biblioteka Główna Biblioteka Uniwersytecka Wypożyczalnia 94452 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Dostępny FUW0029528
Na miejscu Biblioteka Uniwersytecka (BG) Biblioteka Główna Biblioteka Uniwersytecka Czytelnia 94383 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Dostępny FUW0220422
Wypożycza się Biblioteka Uniwersytecka (BG) Biblioteka Główna Biblioteka Uniwersytecka Wypożyczalnia 203937 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) W gromadzeniu FUW0264426

Bibliogr. s. 172-[173].

Streszcz. i spis treści ang., ros.

Brak komentarzy dla tego tytułu.

jeśli chcesz wysłać komentarz.