Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu / Philip Kotler ; przekład Andrzej Ehrlich.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstJęzyk: polski Język oryginału: angielski Szczegóły wydania: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005.Opis: 147, [1] strona ; 21 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 832081569X
Inny tytuł:
  • Tytuł oryginału: Ten deadly marketing sins
Tematy:
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Biblioteka macierzysta Kolekcja Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Na miejscu Biblioteka Ekonomiczna Biblioteka Ekonomiczna Czytelnia 27202/A (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Dostępny BWE0030610
Wypożycza się Biblioteka Ekonomiczna Biblioteka Ekonomiczna Wypożyczalnia 27203/A (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Dostępny BWE0030609
Wolny dostęp Biblioteka Uniwersytecka (BG) Biblioteka Główna Biblioteka Uniwersytecka Wolny dostęp 288167 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Nie można wypożyczyć FUW0165619
Na miejscu Biblioteki Filii UwB w Wilnie Biblioteki Filii UwB w Wilnie Czytelnia 3219 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Dostępny 1890-10

Brak komentarzy dla tego tytułu.

jeśli chcesz wysłać komentarz.