Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Socjologia obszarów wiejskich : problemy i perspektywy / Krzysztof Gorlach.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstSeria: Wykłady z Socjologii ; t. 2Szczegóły wydania: Warszawa : "Scholar", cop. 2004.Opis: 295 s. ; 24 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 8373831290
  • 8373831282
Tematy: Zasoby online:
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Biblioteka macierzysta Kolekcja Sygnatura Informacja o numerach Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Na miejscu Biblioteka Ekonomiczna Biblioteka Ekonomiczna Czytelnia 26782/A (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Dostępny BWE0030079
Na miejscu Biblioteka Humanistyczno-Społeczna im. Andrzeja Wyczańskiego Biblioteka Humanistyczno-Społeczna im. Andrzeja Wyczańskiego Socjologia 6975 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) k Dostępny BHS002869S
Na miejscu Biblioteka Humanistyczno-Społeczna im. Andrzeja Wyczańskiego Biblioteka Humanistyczno-Społeczna im. Andrzeja Wyczańskiego Socjologia 7004 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) k Dostępny BHS002868S
Na miejscu Biblioteka Pedagogiczna Biblioteka Pedagogiczna Czytelnia 59957 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Dostępny FPP0070152
Wypożycza się Biblioteka Pedagogiczna Biblioteka Pedagogiczna Wypożyczalnia 59957 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Dostępny FPP0070153
Wolny dostęp Biblioteka Uniwersytecka (BG) Biblioteka Główna Biblioteka Uniwersytecka Wolny dostęp 298441 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Nie można wypożyczyć FUW0263397
Na miejscu Biblioteki Filii UwB w Wilnie Biblioteki Filii UwB w Wilnie Czytelnia 3688 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Dostępny 2256-10

Podręcznik dla studentów socjologii i innych kierunków nauk społecznych.

Bibliogr. s. 279-290 i przy rozdz. Indeks.

Tytuł dotowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu

Brak komentarzy dla tego tytułu.

jeśli chcesz wysłać komentarz.