Przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym : uwarunkowania strategii internacjonalizacji i globalizacji / Renata Oczkowska ; Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego.
Rodzaj materiału: TekstSzczegóły wydania: Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2007.Opis: 194 s. : il. ; 24 cmTyp zawartości:- Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Wolumin
- 9788389823342
- Dostępne również w formie elektronicznej.
Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Biblioteka macierzysta | Kolekcja | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Na miejscu | Biblioteka Ekonomiczna | Biblioteka Ekonomiczna | Czytelnia | 33237/A (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Dostępny | BWE0038446 | ||
Na miejscu | Biblioteki Filii UwB w Wilnie | Biblioteki Filii UwB w Wilnie | Czytelnia | 3935 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Dostępny | 2448-10 |
Bibliogr. s. [181]-194.
Monografia przeznaczona dla studentów studiów licencjackich i uzupełniających na kierunkach: zarządzanie, marketing międzynarodowy, handel zagraniczny, stosunki międzynarodowe, turystyka miedzynarodowa.
Dostępne również w formie elektronicznej.
Brak komentarzy dla tego tytułu.
Zaloguj się jeśli chcesz wysłać komentarz.