Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Teoria ugruntowana : praktyczny przewodnik po analizie jakościowej / Kathy Charmaz ; tł. Barbara Komorowska ; red. nauk. wyd. pols. Krzysztof Konecki.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstJęzyk: polski Język oryginału: angielski Seria: Metodologia - Wydawnictwo Naukowe PWNSzczegóły wydania: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009.Opis: XXVII, 260 s. : il. ; 24 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788301160869
Tytuły ujednolicone:
  • Constructing grounded theory (pol.)
Tematy:
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Biblioteka macierzysta Kolekcja Sygnatura Informacja o numerach Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Na miejscu Biblioteka Humanistyczno-Społeczna im. Andrzeja Wyczańskiego Biblioteka Humanistyczno-Społeczna im. Andrzeja Wyczańskiego Socjologia 11176 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) k Dostępny BHS0021520
Na miejscu Biblioteka Humanistyczno-Społeczna im. Andrzeja Wyczańskiego Biblioteka Humanistyczno-Społeczna im. Andrzeja Wyczańskiego Socjologia 12023 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) k Dostępny 30687-20
Na miejscu Biblioteka Pedagogiczna Biblioteka Pedagogiczna Czytelnia 74297 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Dostępny FPP0086238
Wypożycza się Biblioteka Pedagogiczna Biblioteka Pedagogiczna Wypożyczalnia 74297 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Dostępny FPP0086239
Na miejscu Biblioteka Pedagogiczna Biblioteka Pedagogiczna Czytelnia 74297 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Dostępny FPP0092265
Wolny dostęp Biblioteka Uniwersytecka (BG) Biblioteka Główna Biblioteka Uniwersytecka Wolny dostęp 322118 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Nie można wypożyczyć FUW0306159

Tyt. oryg. : Constructing grounded theory : a practical guide through qualitative analysis.

Bibliogr. s. XXV-XXVII oraz s. 243-255. Indeks.

Brak komentarzy dla tego tytułu.

jeśli chcesz wysłać komentarz.