Statystyka dla psychologów i pedagogów / Bruce M. King. Edward W. Minium ; przeł. Marzenna Zakrzewska ; red. nauk. wyd. pol. Jerzy Brzeziński.
Rodzaj materiału: TekstJęzyk: polski Język oryginału: angielski Szczegóły wydania: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009.Opis: 682, [1] s. : il. ; 25 cmTyp zawartości:- Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Wolumin
- 9788301159078
- Statistical reasoning in psychology and education (pol.)
Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Biblioteka macierzysta | Kolekcja | Sygnatura | Informacja o numerach | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Na miejscu | Biblioteka Ekonomiczna | Biblioteka Ekonomiczna | Czytelnia | 37660/A (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Dostępny | BWE0043538 | |||
Na miejscu | Biblioteka Humanistyczno-Społeczna im. Andrzeja Wyczańskiego | Biblioteka Humanistyczno-Społeczna im. Andrzeja Wyczańskiego | Socjologia | 11381 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | k | Dostępny | BHS0020275 | ||
Na miejscu | Biblioteka Pedagogiczna | Biblioteka Pedagogiczna | Czytelnia | 72898 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Dostępny | FPP0084465 | |||
Na miejscu | Biblioteka Pedagogiczna | Biblioteka Pedagogiczna | Czytelnia | 72898 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Dostępny | FPP0084915 | |||
Wypożycza się | Biblioteka Pedagogiczna | Biblioteka Pedagogiczna | Wypożyczalnia | 72898 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Dostępny | FPP0084916 | |||
Wypożycza się | Biblioteka Pedagogiczna | Biblioteka Pedagogiczna | Wypożyczalnia | 72898 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Dostępny | FPP0095296 | |||
Wolny dostęp | Biblioteka Uniwersytecka (BG) Biblioteka Główna | Biblioteka Uniwersytecka | Wolny dostęp | 319519 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć | FUW0275486 |
Przeglądanie Biblioteka Humanistyczno-Społeczna im. Andrzeja Wyczańskiego półki, Kolekcja: Socjologia Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Bibliogr. s. [663]-669. Indeksy.
Brak komentarzy dla tego tytułu.
Zaloguj się jeśli chcesz wysłać komentarz.